Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 13
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Атестація та сертифікація педагогів

за новим законодавством: особливості та новації

 

Коваленко Олександр Вікторович, завідувач відділу атестації педагогічних кадрів Донецького облІППО

 

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає.

Г.Сковорода

 

Сьогодення вимагає вчителя нової формації: високопрофесійного, компетентного, сповненого новаторських ідей, здатного втілювати в повсякденну практику інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу. Джерела цих новацій закладені саме проектом освітньої політики ХХІ століття - «Педагогічною Конституцією Європи», яка формує аксіологічну платформу підготовки Нового вчителя для об’єднаної Європи. Цінності, задекларовані у ній, мають загальнолюдське значення й однаково потрібні народам і країнам європейського простору. Нові підходи до вчителя Нової української школи яскраво втілюються у новому Законі України «Про освіту», який набрав чинності 28 вересня 2017 року (далі - Закон), де атестація педагогічного працівника зберігається (залишається без змін, за Положенням про атестацію педагогічних працівників затвердженого наказом МОН №530 від 06.10.2010 р. зі змінами).

Мої статті | Переглядів: 645 | Додав: ЦАПК | Дата: 11.04.2018 | Коментарі (0)

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/page7

Мої статті | Переглядів: 892 | Додав: ЦАПК | Дата: 27.09.2017 | Коментарі (0)

ГОРИЗОНТИ АТЕСТАЦІЇ

 

Коваленко Олександр Вікторович, завідувач відділу атестації педагогічних кадрів та навчальних закладів Донецького облІППО

 

Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі.  

Алі Апшероні

 

Сьогодення розвитку україн­ського суспільства потребує оновлення структури та змісту діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Основними завданнями управління навчальним закладом на засадах менеджменту освітніх інновацій є переорієнтація на відкриту соціально-педагогічну систему якісно нового стану, в якій: - забезпечується постійна соціальна, матеріальна і психологічна підтримка педагогів-новаторів; - створюються правові, організаційні і психологічні умови забезпечення експериментальної діяльності; - залучаються різні інвестори; - ведеться активна робота з розробки і впровадження освітніх інновацій; - розширюються і поглиблюються функціональні обов’язки учасників навчально-виховного й управлінського процесів.

Мої статті | Переглядів: 537 | Додав: ЦАПК | Дата: 08.09.2016 | Коментарі (0)

З метою забезпечення реалізації єдиної державної політики у сфері освіти відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіти», «Про позашкільну освіту», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 28 від 22.01.2014), «Положення про дошкільний навчальний заклад», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1124 від 05.10.2009, № 1204 від 16.11.2011, № 28 від 22.01.2014), «Положення про позашкільний навчальний заклад», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2001 № 433, «Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 № 67, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.02.2015 за № 173/26618, інших нормативних актів у галузі освіти атестація навчальних закладів проводиться один раз на десять років.

Мої статті | Переглядів: 1570 | Додав: ЦАПК | Дата: 06.04.2016 | Коментарі (0)

 

 

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ  УКРАЇНИ

пр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135,  тел. (044) 481- 32 -21, факс (044) 236-1049

E-mail: ministry@mon.gov.ua, код ЄДРПОУ 38621185

 

 

 

Від _11.11.2014_№  _1/9-586_                        

На №                  від                     

 

 

 

 

 

 

Департаменти (управління) освіти

і науки обласних, Київської міської

державних адміністрацій,

Інститути післядипломної

педагогічної освіти,

педагогічні колективи 

загальноосвітніх навчальних

закладів

 

Щодо здійснення вчителем

науково-дослідницької діяльності

та пошукової роботи

 

До Міністерства освіти і науки України надходять звернення педагогічних працівників з приводу надання роз’яснень щодо вимог до здійснення вчителем науково-дослідницької діяльності та пошукової роботи.

 
Мої статті | Переглядів: 730 | Додав: ЦАПК | Дата: 06.04.2016 | Коментарі (0)

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 23 грудня 2015 р. № 1109
Київ
Про затвердження переліку кваліфікаційних
категорій і педагогічних звань педагогічних
працівників та порядку їх присвоєння
Відповідно до частини четвертої статті 54 Закону України “Про освіту” та частини восьмої статті 55 Закону України “Про вищу освіту” Кабінет Міністрів України постановляє:
Мої статті | Переглядів: 499 | Додав: avkovalenko1964 | Дата: 06.04.2016 | Коментарі (0)

Особливості ухвалення рішення про невідповідність педагогічного працівника раніше присвоєній кваліфікаційній категорії
Ольга МАЛИШЕВА, головний спеціаліст відділу прогнозування розвитку середньої освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
Мої статті | Переглядів: 435 | Додав: avkovalenko1964 | Дата: 20.03.2016 | Коментарі (0)

Зміни освітнього законодавства

щодо Порядку  державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів: порівняльний аналіз

 
Мої статті | Переглядів: 1262 | Додав: ЦАПК | Дата: 08.07.2015 | Коментарі (0)

                    Про затвердження Положення
                     про проведення атестації
                працівників підприємств, установ,
             організацій та закладів галузі культури

 

Мої статті | Переглядів: 3199 | Додав: ЦАПК | Дата: 26.03.2015 | Коментарі (0)

Умови збереження кваліфікаційних категорій

при переході з однієї педагогічної посади на іншу

У зв’язку з тим, що до Міністерства надійшло багато запитань з проханням повідомити про порядок збереження кваліфікаційних категорій при переході педагогічних працівників з однієї посади на іншу, вважаємо за необхідне надати більш розгорнуті роз’яснення з питань застосування пунктів 3.22, та 4.9 Типового положення про атестацію педагогічних працівників.

Мої статті | Переглядів: 976 | Додав: ЦАПК | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-13
Вітаю Вас, Гість!
П`ятниця, 19.04.2024